fredag 18. august 2017

Lilium Purple Prince

Man kan kalle disse for rosa, de forekommer meg virkelig sjokkrosa faktisk i virkelige livet, får ikke helt det på bilde.. eller kanskje, litt mer i hvert fall på bilde fra i går kveld. (syntes ikke det var så mørkt ved 20 tiden men man merker det på bildene..)

Så nå må jeg nok si meg fornøyd, alle liljer jeg satte forrige høst har kommet. Hvor jeg setter de jeg bestilt nå gjenstår å finne ut når de kommer. Men det blir nok noen flere her på forsiden, det virker som jo en god plassering for dem så lenge de står inntil planken.

Eller for så vidt, de trives ved pergolaen og, disse blir bare større og større, og dufter noe helt enormt! Den lille hvite bak legger man nesten ikke merke til..

1 kommentar:

fruens flora sa...



Hei Mia. Nydelige liljer. De skal jeg ha flere av. Fin dag til deg.
Hilsen Hanne-Lise.