søndag 5. juli 2015

Luksusproblemer?

Vi spiser salat, masser av salat, hver dag. Jeg plukker inn mye mer enn det som faktisk får plass i salatskålen, men..

.. like vel må jeg ta enda en bøtte blad og legge den på komposten. Jeg har jo salat nok til en restaurang. Jo mer jeg plukker, jo mer vokser den har jeg følelsen av. Og et eller annet sted der under har jeg mine rødbeter.. Ikke er dette den eneste salaten heller.. men god er den, supergod, ikke besk i det hele tatt og fri fra kunstgjødsel. Kompostmarken kommer sikkert hygge seg med denne middagen akkurat som jeg.

2 kommentarer:

Bettina Bäck sa...

Ser fantastiskt ut. Och jag som inte kom mig för att så sallat i år. Komposten blir nog glad. :-)

Elisabeth Solum sa...

Åå .. så mye fin salat! Synd du må kaste en del. Flott med blå karmer. Nydelige farge! Jeg sådde salat selv, for noen dager siden. Kan neste ikke vente med å spise.