mandag 13. juli 2015

Ferdig!?!

‘Anleggsgartneren’ sa regeringen når han kom hjem i ettermiddag. Na ja, så ille er det ikke men jeg har fått gjort meg ferdig med første etappe idag i hvert fall. En tur ut med bilen i ettermiddag rakk jeg og, blant annet etter fler heller. De hadde ikke sjøsteinsheller så det fikk bli grå betong i stedet.

Når de er helt tørre er de lysere, men det skjer jo ikke alt for ofte kanskje. Men gangen er blitt bredere. Jeg trenger noen til skal jeg kommer bak espalieret i Lunden og, får se..

Nå gjelder det å huske at jeg satte ner tre liljeløker og en Allium løk, jeg fant mens jeg gravde, mellom rosene. Dessuten må jeg huske på mer bilder… jeg flyttet min stikling av den hvite klatrerosen til trappa. Der den stått satte jeg den gule rosen fra påskepotta, den hadde blitt riktig stor..

Nok ser det ryddigere ut, og lysere, lyftigere for mine roser ved Lunden. Bortsett fra dette så har jeg ryddet mot syrinen ved staudetrappa idag, det hjelper jo også på helhetsinntrykket.

Ingen kommentarer: