lørdag 27. juni 2015

Kjøkkenhagen w 26

Halvveis gjennom året men ikke helt halvveis gjennom sommeren enda, håper jeg. Siste uken har bytt på delvis regn men ikke de 20-30 mm som jeg trenger i uken.  Får vel kanskje sette på vannsprederen igjen, ikke bare gå med vannkanne.. men det gror. Ikke alt, men det meste. Det er litt forkjsell fra kasse til kasse, også når det er snakk om samme grønnsak. Pussig det der.. Nå har jeg hatt ut algomin, lurer egentlig på om jeg trenger ha på mer gjødsel.. Det som ikke spirer er altså bønnene, nest deretter kommer pillererter.. men ellers skal jeg ikke klage. Noen av svartrøttene er kraftige, andre er som gress fortsatt. Gulerøttene det samme, stor forkskjell på dem og. Sallat er voldsom og rosenkålen har kikket opp over de andre bladen i samme kasse..

(her er det altså ikke bønner..)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Wow! Kjempekjekk kjøkkenhage! Så frodig og fint også! Ligger to mnd. etter jeg ;)

Meta sa...


Vilka lådor du har min kära dotter. Där ligger din far i lä!!!!!!!
ha en god kväll kram mamma