tirsdag 16. juni 2015

Doble pass

Akkurat nå så føler jeg meg litt som en Duracel kanin, bare går og går og går. Det blir doble pass, først jobb så hjem og jobb, lystbetont men tiden strekker ikke til, eller vil for mye. Og midt opp i det hele skal man vanne. Herligt med sommer. Jeg vil så mye og må enda mer. Men, nyter hver sekund. Akkurat nå har jeg gjort slutt på sekk fire med finpuss. Blir jeg ferdig noen gang med plank og sement? Jeg har mange planer kvar..

Det står jo en stapel med tegelstein i et hjørne av hagen, det er jo for ille. Nå har jeg murt fast noen av dem i kjøkkenhagen. Klippet vekk gressløk, delte på en Oregano, flyttet en timian, og, og… Akkurat nå ser det litt nytt og hengigt ut men det kommer seg.

Det ble riktig bra, så bra at det ble flere tegelsteiner, rundt pæretre og.. Så nå er den kanten på høyde med felten bak som jeg begynte med. Lurte litt på to rader tegel.. men jeg skal vel ha litt å gjøre neste sommer og..

Ingen kommentarer: