onsdag 29. april 2015

Bare man begynner så..

Frost og kalde netter, lange dager,(og grillet pølser servert til middag..) Vel hjemme så er det lett å ikke gjøre stort. Men idag så skulle jeg bare fjerne jord og grave ner planken her ved husveggen, den hadde sklidd et stykke ut over hellene forran. Vel ferdig med dette så la jeg en ny slik plastkant mot husveggen. Den hølt seg ikke særlig godt på plass så da måtte det jo helt enkelt bare bli enda et varv med plank.

Så nå trenger jeg mer jord. Det som står her i kassen f¨år jeg vel etter hvert grave opp og plante på ny. Men at planken er høyere enn jorden kommer nesten ikke synes bare planken blir brun..

De to bøtter med jord fikk jeg tømt i de to hjørnekassene så nå er i hvert fall de fyllet opp. Farge ligger i planene for helgen (hvis det ikke snøer/ regner..)

Og, bare for å ha notert meg det, rosen ble plantet til slutt.

1 kommentar:

livihagen.blogspot.com sa...

Det kommer til å bli så bra. Hyggelig å jobbe i hagen når man bare kommer i gang. Ha en fin 1. mai.