søndag 12. oktober 2014

Fremtidstro

Det begynner virkelig bli høst ute nå. Gule blader på greinene og mange blader på bakken. Planter som går i dvale, men ikke rosene. De fortsetter sin blomstring. Denne begynner gi meg fremtidstro. New Dawn har endelig kommet opp espalieret i Pergolan igjen etter at den frøs helt ner for en del år siden (vinteren 09/10..). Jeg har jo ikke helt trodd det skulle gå men jeg ville  ikke fjerne den. Litt sta med andre ord, like sta som rosen må sies..

Kan man nå få en god vinter så den ikke fryser helt ner igjen så..  Akkurat nå ser jo ikke fremsiden så tett ut lenger men vem vet, neste år så er her kanskje fullt igjen.

2 kommentarer:

Nora sa...

Er det noe jeg har lært meg så er det å la ting ta tid i hagen. Jeg var nær å grave opp både vindruer og blåbær ifjor for at de så helt døde ut - i år har de gitt massevis av bær begge to:-)
Jeg krysser fingrene for en snill vinter så din 'New Dawn' får mulighet til å vokse seg ennå større og sterkere!
Ha en fin søndag!

Lykkelig i hagen sa...

Jeg tenker espalieret ditt blir nydelig neste sommer. Så flott med New Dawn sammen med lilla klematis! Hilsen Anne-Kristin