søndag 10. august 2014

Kjappe beslutt

Dette er hva som møter meg når jeg kikker ut av døren vår. Trappa som jeg satte dit i fjor sommer kan virke temelig dominant. Derfor bestemte jeg meg raskt at etter jeg hadde vært runt i noen hager, (åpen hage idag altså og for en gangs skyld kunne jeg farte runt!) for å kjøpe med meg to nye tuja på veien hjem. Sagt og gjort. Nå skal sant sies at jeg har pønsket på dette ganske lenge, omtrennt hele sommeren..
Denne gangen spanderte jeg på meg den litt dyrere, tettere varianten. Viktigst var at de hadde en kraftig midtstamme..
For to av dem skulle vekk. Dette er vel første gang jeg bevisst kjøper nye for å formklippe dem..
Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente noen år da… siden kommer dette å være to fine kuler på hver. En ordentlig stuss får vente til planten satt seg litt..
Men dette ble ikke så ille, trappa er mer miljøanpasset nå synes jeg..

Ingen kommentarer: