søndag 14. juli 2013

Smått og små prosjekt

Litt sement i bøtta, to plastikkpotter, noen steiner i bunn.. så er det støpt to potter forran krakken. Litt ‘lek’ må til i hagen. Ner i pottene har jeg plantet min frøsådde løk. Den som jeg sådde ute i sept, – 11. Da sådde jeg litt ulike forran kassene her. Nå aner jeg ikke hva det er som endelig har spirt for navnetikettene har forlengst mistet skriften. Kan jo bli spennendes å se?
 
(Innen; -ugresset gror forran krakken og plassen venter på sement,,)
Men flytt hit og flytt dit.. jeg tror jeg må flytte de stakker løkene igjen for de er litt vel utsatt for tråkking der. Jeg får heller satse på timian eller noe slik..

1 kommentar:

Merja sa...

Det är kul att leka med cement! Spännande att se vad som kommer upp. Dom där namn etiketterna har en konstig förmåga att försvinna här också:)
Ha en bra dag!