mandag 8. juli 2013

Ikke mye som skal til

Ferdigmalt til slutt. Nå mangler det to ‘lekter’ som jeg tenkte feste mot veggen og siden feste villvinet mot. Men, fremfor alt. Jeg irriterte meg litt på det dårlige utrymmet her. Derfor har jeg fjernet brudespirean som aldri helt ville vokse bak rhododendron (liker ikke skygge..) I stedet tok jeg bekk de to store hostaplantene på hjørnet, delte dem og satte dem inn til husveggen. De burde like skyggen i hvert fall håper jeg.

Men så er det bunndekke og.. mer hasselurt? vårkjærminne? liljekonvall? og klarer for eks tulipaner full skygge?

2 kommentarer:

Nora sa...

He-he....ikke bare jeg som flytter og flytter planter skjönner jeg:-)
Jeg stemmer for Hasselurt som bunndekkeplante. Synes de er så utrolig fine!
Klem!

Jannibele sa...

Flott med hostaen på plass. Den piffer alltid opp. Jeg stemmer som Nora, for Hasselurt. Ha en fin dag.