onsdag 7. november 2012

Ja, ja, sån kan det gå…

Noen sparte den siste bit av jobben i hagen i søndags med tanke på neste helg. Skulle da ha noe å gjøre da og? Men nå ligger det snø ute igjen, tredje gangen i høst, enlig Olava (den gamle naboen) skal den da bli liggendes. Jeg får vel se da om hun får rett i år og. Bladen fra pæretre irriterer meg dog, jeg skulle jo fjerne alle sammen hadde jeg bestemt meg for, i et håp om at soppangreppet ville bli mindre neste år. Ja, ja… slik er det, man får skyllde seg selv når man ikke gidder gå ut etter jobb. Og jeg skal liksom være hagegal? Ikke så her års, nei..

5 kommentarer:

Nora sa...

Du er jo så flittig i hagen resten av året så du skal ikke ha dårlig samvittighet for noen päreblad synes jeg:-)
Ha en fin kveld!
Klem!

Marit sa...

Det kom snø så vidt i luften her også i går, men det ble ikke noe av det heldigvis. Tror det kanskje er for mildt fremover til at snøen hos deg blir liggende. Hvis det blir fint vær en dag så får du sikkert raket litt i helgen.

Cika sa...

Så dekorativa bladen ser ut på bild! Inte roligt när man inte hinner med allt man vill innan snön kommer! Men, jag föredrar ändå snö istället för barmark såhär års! Då göms ju allt det fula : )
/Cika

Gentiana nivalis sa...

Det er litt vanskelig å rekke alt før snøen kommer :-). Men jeg tror du får sjans til å ta dem bort før jul! Vi får da ei kakelinne i alle fall.

Lisa sa...

Men HUUU för snö! Stackars, stackars dig. Hoppas att din granne är fnoskig och har fel! Jag är glad för varje dag som vi slipper eländet.

Kram, Lisa