lørdag 2. oktober 2010

Blomstervandrere..

på baksidan

Den blå som blomstrer på baksiden i kassen på hjørnet er nokk egentlig ‘Little Doll’, en rosa blomstervandrer som ser ut å ha skiftet farge. Jeg leser meg tilbake i bloggen og der så jeg hva jeg plantet. Men begge bilder er fra den samme planten, bare det at på ene bilden er blomsten hvit og på den andre blå..

Så er det den hvite, L’Innocense’ , den har jeg på flere steder.

 

Dette er nokk være en utgave av ‘Little Doll’ ,jeg har jo en ‘Valour’ også, og ‘Karminglut’  så for å være helt ærlig er jeg ikke helt sikker. men de ser mer rosa ut i fargen..

Jeg  må da bare bli bedre på å merke hva jeg planter hvor.. Neste sommer, da skal jeg…

( oppdaterer plantelister… )

2 kommentarer:

Mariann sa...

Fine planter. Visste i grunnen ikke at det eksisterer så mange navnesorter av disse.

Linda sa...

Nydelige planter:) ja, alltid en ny sjanse neste sommer:)) og heldigvis for meg og:))