tirsdag 6. juli 2010

Dagens prosjekt – 20 meter plank !

 

Idag har jeg faktisk fått gjort en del i hagen føles det som. Mann min var av gårde en tur til fyllinga og var faktisk villig til å ta med 20 meter plank tilbake. Dermed kunne jeg lage kanter i Lunden også, det trodde jeg ikke kom til å skje denne sommer da vi renoverer kjøkkenet.. Men se, hvem har sneket seg inn her på bildet ? For å ikke ha katt synes jeg at jeg har temlig mange, fem faktisk, det virker som om alle nabolagets katter har bestemt seg for å oppeholde seg i våres hage. Men, yes, jeg hadde fortsatt to fisker når jeg gikk inn ved midnatt..

A new project, frames around my beds in the Grove, I have been planning this for some time but today I got those 20 meter planks I needed. Took me the whole day to complete, well, they still need some painting. Here’s one of my cats, the funny thing is that we do not have any cats, but it seems like all the cats of the neighbourhood likes to be in my garden, five of them there is..

It was getting dark by the time I was ready with today's work, and in wet condition it looks like I already had painted, but that have to wait until tomorrow.

 

Det hadde nesten blitt mørkt ute før jeg kommet så langt at jeg kunne vanne, her ser jo planket ferdigmalt men det er det ikke, det får bli imorgen..

6 kommentarer:

Livet i Fattighuset sa...

Hehe, det ser ut til at dagens prosjekt ble til nattens prosjekt. Så deilig å få gjort noen slike store løft! Det blir fint, gleder meg til å se det helt ferdig og i dagslys. Lykke til!

Marie

Kathrine sa...

Smart med kanter, letter mye arbeid.
Og så mørkt det ble til deg på kvelden. Her er det lyst døgnet rundt(vi har ikke midnattsol da)og det er vanskelig å komme seg inn.
Godt fiskene har overlevd nok en natt, har du nett over kanskje?
Flotte blomster nedover her:))

:-)

Laila -Karin sa...

Flotte blomster hos deg.Jeg har fått meg en katt boende ut for stuedøren .
Han har tuslet rundt her i hle vinter
og det tydelgvis ingen som eier den.
Nå har den lagt sin elsk på meg , så han har bestemt seg for å bli her.
Har fått kattehus under ene stolen
og trives tydeligvis bra
Ha en fin dag
Klem

Stephanie sa...

What a project Mia! I hope the planks are not too heavy for you. The centre a fountain? Have a restful evening!

... sa...

Det blir fint med plankekanter, og fontenen så jo flott ut! Jammen får du gjort mye i hagen.
Fine bilder av blomstene i skumringen :)

IngunnBW sa...

Oj oj, som du holder på! Så flink du er og så fint det blir hos deg :) Smart og flott med plank til å ramme inn bedene. Koselige bilder fra haven din!