fredag 16. april 2010

Litt mer oppfriskendes ..

3  21 DSC_00677 6 

6 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Nydelige bilder Mia! Ha en god fredag kveld!

Christin sa...

Rett og slett bare nydelig :)
God fredagskveld til deg!

... sa...

En herlig smak av vår :)

God helg til deg!

Stephanie sa...

These wonderful beginnings of a brand new life for the plant is truly admirable :-D Happy gardening!

Gudrun sa...

Fina bilder, spirande växtkraft.
Ha en bra dag.

Anonym sa...

Mia du er bare herlig :) nei, jeg har ikke grønne fingre.. jeg dreper en kaktus!!! og misunner deg dine Hoya så det rekker :))

tror bare at plantene her har godt med lys fra de store vinduene her og varme fra gulvet. derfor trives de:)

jeg har satt det jeg knep av i vann.. kan jeg putte de i jord mener du??

ha en deilig lørdag.. klem fra mæ