lørdag 15. august 2009

For en farge!!

20

Foran mitt gamle epletre, som er tatt ned nå, platet jeg en rose ifjol. Som vanlig så husker jeg ikke navnet, denne gang klarte jeg ikke ens å huske hvilken farge rosen kunne tenkes å få, men se, jeg hadde visst lagt min elsk til oransje roser reden forrige året så når knoppen begynte slå ut steg mine forventninger og se, nydelig, det er jo presis hva jeg ønsker meg mer av i hagen !!

1

Such a colour!!

Last year I planted a rose in front of what used to be my old apple tree. As usual I have no name, this time I couldn´t even recall the colour, but look, me, whom have so fallen in love with orange coloured roses, must have had done so already last year, and now as the rosebud started to appear, my expectations raised and see, gorgeous, it´s exactly what I wished for in the garden !!

Ingen kommentarer: